onsdag 22 juli 2009

Välkommen lille bebis!

En av mina bästa vänner fick en underbar liten kille nyligen. Grattis, grattis, Vännen!!!


Jag sydde den här filten med en "solapplikation" på baksidan och gav honom som välkomstgåva. Jag hade i åtanke att sy på killens namn eller åtminstone första bokstaven, men det var inte bestämt ännu när vi skulle få träffa honom första gången. Men nu har han ett namn och det är jättefint. :)


Filten är ca 60 x 80 cm och tygerna är Jofotexs landskapstyg på ena sidan och E-slöjds härliga trikåtyger på andra sidan.

Jag hoppas lille S blev glad för sin färgglada filt!



4 kommentarer:

Kool Inka sa...

Vad fint det blev med applikationen. Duktigt!

Krimskrams sa...

Jättefin filt och vilken snygg applikation!

jugend.liebe sa...

Vad fint! Applikationen är verkligen pricken över i:t!

od Andulky sa...

Tusen tack för ditt paket! Solhattsmönstret ska jag prova genast! Min pappa sla firas om två veckor och då ska han få den, så jag bloggar om den lite senare..