onsdag 11 mars 2009

Fina vinster

Jag fattar inte att jag höll på att glömma bort tävlingen hos Rhu där man kan vinna en flask-/mugghållare till Kronanvagnen! Jag är löjligt nöjd med min röda Kronan barnvagn och det vet jag att Rhu är också... :) Därför känns det helt rätt att just hon lottar ut en sån här lattjo liten pryl!

Jag tävlar hos Rhu om en flaskhållare från Kronan. Var med och tävla du också! Tävlingen pågår till den 23 mars.

Latte på promenaden? Eller kanske en flaska vatten...? :)

Giftfritt - för barnen och miljön? Ja, tack! :) Jag är med i utlottningen om 1 presentkort värt 400kr från EKOLEKO hos Tant Ulrika. Var med du oxå!

Som en riktig godispåse är det hemliga paket man kan vinna hos Moonkids. Jag är med o tävlar om ett hemligt paket från Moonkids till ett värde av 600kr hos Tant Ulrika. Tävla HÄR du oxå!

Vem vill inte ha en äppelgrön eller rosa snigel "fastkletad" (eller påstruken?) på sin tröja? Det kan man vinna hos Morvern! Samma gulliga snigel finns även på våra nya namnband så det känns som det skulle passa bra med en sån. :D Tävla du också!Oj, oj, oj! Yrväder har sytt och bloggat i tre år! Nu lottar hon ut ett par av hennes snygga muddjeans!! Självklart är vi med och tävlar då!


3 kommentarer:

Annelie sa...

Hej!
Du vann tävlingen om 2 tryck från Gladagrodan.se!
Maila mig din adress och vilka 2 tryck du vill ha så ser jag till att du får dem hemskickade :)

Roblin sa...

Så går du och vinner också din lilla attan ;-)

Lattjo liten pryl sa...

Jaaa, vad glad jag blir!!! :D