torsdag 29 januari 2009

Soliga elefanter, regnbågstaxar och ett värmande hjärta!

Detta inlägg är redigerat i efterhand i ett försök att samla tävlingar under ett och samma inlägg.


Nu firar solig 10000 besökare (ojoj, undrar om min räknare ens går så högt..?) och det genom att lotta ut en av hennes fantastiskt söta elefanter! Var med och tävla du också! Man blir så glad av hennes "soliga" färgval och elefanternas stora öron. :) Jaa, vi hoppas naturligtvis på vinst här hemma! ...och skaparstigen har varit kreativ till tusen i ett helt år och det innebär en utlottning av en av hennes fina, fina vovvar! Personligen gillar jag den närmast hitåt på bilden längst ner i vänstra hörnet... den har bruna ränder mellan de regnbågsfärgade. Fast visst är de läckra alla 3!


Åsså får ni inte missa Pumlas allra första tävling där man kan vinna ett sött vetevärmarhjärta i härligt mörkrött lintyg. Självklart är jag med och tävlar! Min golfbollsstora knut under höger skuldra skulle behöva detta varma hjärta!!! Tävla du också genom att lägga till denna text i din blogg och skriv ett meddelande i Pumlas blogg:

Jag tävlar om ett Värmade Hjärta från Bluebox.se, på
Pumla´s blogg.
Tävla
HÄR du med!

1 kommentar:

Heimlaga sa...

Hej! Klart att det går bra att du länkar! Sånt är alltid roligt!